Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja za spletno trgovino
Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.
1. POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji spletne trgovine markize.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino markize.si (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje:
Roletarstvo Berčan d.o.o.
matična številka: 3447065000
davčna številka: SI75574306
e-naslov: prodaja@markize.si, ki je ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju prodajalec).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi pravila na prevzemnih mestih prodajalca.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Kupec je ob oddaji naročila vsakič opozorjen na pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Prodajalec ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
2. POSTOPEK NAKUPA
Registracija uporabnika pri naročilu ni potrebna. Pomeni, da se naročilo izvede brez registracije.
Za nakup zadošča že ena notranja žaluzija. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se kupec strinja z vsebino košarice, nadaljuje z nakupom s potrditvijo naročila. Postopek nakupa je sestavljen iz treh korakov:
1 – podatki za nakup,
2 – vnos osebnih podatkov in izbor načina dostave oziroma prevzema,
3 – povzetek naročila.
Postopek naročanja se lahko prekine v vsakem trenutku tako, da se zapre okno brskalnika.
Za izvedbo naročila je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka) in izbor dostave (osebni prevzem, dostava po pošti).
V primeru nakupa podjetja je obvezen tudi naziv podjetja in davčna številka podjetja.
Kupec je pred oddajo naročila dolžan preveriti veljavnost in pravilnost vseh podatkov. Kasnejših ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Po opravljenem naročilu kupec po elektronski pošti prejme obvestilo s predračunom in z napotki za plačilo predračuna.
3. NAČIN PLAČILA
Spletna trgovina omogoča izključno plačilo z nakazilom na TRR račun prodajalca po predračunu.
Po prejetju potrdila o plačilu naročila se nadaljuje postopek obravnave naročila.
Originalni račun bo v fizični obliki poslan na naslov naročnika po opravljenem prevzemu naročila.
Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
4. CENE
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo.
Pridržujemo si pravico do napak pri cenah v spletni trgovini. V primeru tehnične težave na spletni strani in napačnega izračuna končne cene ter posledično v primeru razlike v dejanski ceni in ceni, izračunani v spletni trgovini, ponudnik o razliki obvesti kupca in v primeru, da se kupec z razliko v ceni ne strinja, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od pogodbe, o čemer bo kupec obveščen najkasneje v petih delovnih dneh od oddaje naročila.
5. PRAVICA KUPCA DO ODSTOPA OD NAROČILA
Kupec ima pravico, da v 1 koledarskem dnevu od oddaje naročila prodajalcu pisno na e-naslov: prodaja@markize.si sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči na dan oddaje naročila.
Praviloma lahko kupec odstopi od naročila tudi kasneje, ko prodajalec naročilo že obdela, pripravi za prevzem ali odda dostavni službi v prevzem za dostavo. Če zaradi odstopa od naročila izven odstopnega roka nastanejo stroški povezani z obdelavo, pakiranjem, stroški manipulacije in prevoza na prevzemno mesto oziroma stroški dostavne službe, nosi kupec stroške, povezane s preklicem, v celoti.
Za naročila, že dostavljena na prevzemno mesto, katere kupec ne prevzame v roku 15 dni od obvestila, nosi kupec strošek manipulacije in prevoza v celoti. Manipulativni strošek priprave naročila in prevoz na prevzemno mesto je 50 eur z vštetim DDV. Kupcu bo za nastale stroške izdan račun z dnem nastanka pogojev odstopa od naročila.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe po prevzemu artiklov, saj gre za naročilo artiklov, ki so bili izdelani po naročilu, oziroma po natančnih navodilih potrošnika. Naročilo je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam in artikli zaradi svoje narave niso primerni za vračilo.
6. GARANCIJA
Artikli imajo garancijo navedeno na garancijskem listu, ki je priložen k računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Kupec zahtevo za vračilo artikla v garancijo sporoči elektronsko, iz e-naslova navedenega ob naročilu, na e-naslov prodajalca prodaja@markize.si. V zahtevku mora kupec navesti:
1. šifro in količino artiklov, za katere uveljavlja garancijo;
2. pisno navedbo garancijske zahteve;
3. sliko ali gradivo iz katere je razvidna garancijska zahteva;
4. številko naročila, številko in datum računa kupljenih artiklov;
5. ime, priimek in poln naslov.
7. IZDAJA RAČUNOV
Prodajalec kupcu pošlje račun v pdf formatu na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu in je v elektronski obliki shranjen na strežniku prodajalca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
8. STVARNA NAPAKA
Za stvarno napako na artiklu se šteje kadar:
6. artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
7. artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
8. artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
9. je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Za stvarno napako se ne štejejo:
10. manjša odstopanja v konstrukciji, barvi, merah ipd.,
11. če so bili artikli po ugotovitvi dejanskega stanja in ugotovljenim napakam s strani kupca uporabljeni za namene drugačne od ugotovitve narave, lastnosti in delovanja artikla,
12. v primeru nasilne uporabe in v primerih višje sile (naravne nesreče, eksplozije, požari, neurja),
13. če je napaka posledica posega nepooblaščene osebe v artikel,
14. v primeru uporabe artikla, kjer je zaradi nestrokovnega rokovanja prišlo do okvar posameznih sestavin artikla,
15. če artikel ni vzdrževan v skladu z NAVODILI ZA UPORABO IN VZDRŽEVANJE,
16. če je napaka posledica zaradi neupoštevanja NAVODILA ZA UPORABO IN VZDRŽEVANJE,
17. če je artikel izdelan po zahtevah in navodilih kupca, ni pa v skladu s tehničnimi normativi in predpisi proizvajalca.
Kupec mora artikle za morebitno stvarno napako preveriti takoj, ko je to mogoče in skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku, hkrati pa omogočiti prodajalcu pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
9. DOSTAVA IN PREVZEM
Prevzemno mesto naročil je Prušnikova 36 d, Ljubljana Šentvid.
Za dostavo do izbranega naslova kupca, prodajalec uporablja dostavno službo. Po predaji naročila dostavni službi, vas le ta kontaktira za podrobnosti prevzema.
O statusu naročila, za prevzem na prevzemnem mestu ali odposlani pošiljki z dostavno službo, kupca prodajalec obvesti takoj, ko prejme informacijo.
Kupec je dolžan ob prevzemu ali dostavi naročila podpisati in vrniti prevzemni dokument. S podpisom prevzemnega dokumenta se kupec strinja s količinami in stanjem prevzetih artiklov. Kupec mora ob prevzemu artikle skrbno pregledati in ugotoviti njihovo stanje. Artikle, katerih stanje se ne ujema z dogovorjenim, mora takoj ugovarjati v prevzemno dokumentacijo, prodajalca pa v roku 7 dni obvestiti o ugotovljenem prevzemnem stanju.
Prevzemno stanje sporoči elektronsko, iz e-naslova navedenega ob naročilu, na e-naslov prodajalca prodaja@markize.si. V sporočilu mora kupec navesti:
1. šifro in količino artiklov, za katere sporoča stanje;
2. pisno navedbo ugotovljenega stanja;
3. sliko ali gradivo iz katere je razvidno stanje;
4. številko naročila, številko in datum računa kupljenih artiklov;
5. ime, priimek in poln naslov.
Prodajalec bo na prevzemno stanje odgovoril v 7 koledarskih dneh od prejetja obvestila.
Kljub trudu, da naročeni izdelki hitro in nepoškodovano prispejo do kupca, so pri dostavi možne napake in poškodbe. Kupec je dolžan ob prevzemu naročenih izdelkov preveriti ali je embalaža nepoškodovana. V kolikor je na paketu oz. artiklu opažena kakršnakoli poškodba, mora kupec zavrniti prevzem paketa ali pa poškodbo ob prevzemu paketa prijaviti kurirju (poškodba se zapiše na prevzemnico) in prodajalcu na e-poštni naslov: prodaja@markize.si skupaj s priloženo fotografijo poškodbe.
Za vsebino paketov, ki jih kupec prevzame kljub poškodovani embalaži in poškodbe ne prijavi kurirju ter prodajalcu, ne odgovarjamo. V tem primeru je garancije izključena.
10. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Politiko varstva zasebnosti in piškotkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
Za nakup v spletni trgovini je potrebno zbiranje nekaterih osebnih podatkov kupca. Podatkov prodajalec ne ne posreduje tretjim osebam, razen za namen dostave izdelkov. Prodajalec izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z ZVOP-1.
Z nakupom v spletni trgovini kupec izrecno soglaša, da osebne podatke, ki jih posreduje ob naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon) prodajalec shrani in jih uporablja izključno za potrebe izpolnitve naročila.
11. OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Upoštevati je treba, da lahko pride tudi do sistemske napake v spletni trgovini.
12. OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Ljubljani.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, obligacijske predpise in druge predpise, ki urejajo ponujanje blaga in storitev preko svetovnega spleta. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte prodaja@markize.si ali na poštni naslov Roletarstvo Berčan d.o.o., Prušnikova 36d, 1210 Ljubljana-Šentvid.
Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in uporabniku spletnega mesta sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Splošni pogoji poslovanja podjetja Roletarstvo Berčan d.o.o.
Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje, saj nepoznavanje le-teh ne more biti predmet kasnejših reklamacij. V primeru nejasnosti, vas vljudno prosimo, da nas pokličete in z veseljem vam bomo svetovali.
1. SPLOŠNO
Splošni pogoji veljajo za sklenjene pogodbe, kakor tudi za vsa naročila brez predhodnih pisnih pogodb, kjer se sklop ponudbe, predračuna, naročila, dobavnice in računa smatra za pogodbo. V kolikor so določila v pogodbah o poslovnem sodelovanju dogovorjena drugače, veljajo pogodbena določila.
V splošnih pogojih imajo izrazi naslednje pomene:
– podjetje: Roletarstvo Berčan d.o.o., Prušnikova ulica 36d, 1210 Ljubljana Šentvid,
– naročnik: pravna ali fizična oseba,
– izdelek: vrsta proizvoda iz ponudbe.
Splošni pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti obeh pogodbenih strank, to je podjetja in naročnika izdelkov ali storitev, ki jih ponuja podjetje ter določajo način, vsebino in pogoje poslovanja. Splošni pogoji poslovanja podjetja so sestavni del vsake pogodbe ali ponudbe oziroma predračuna. Vsi sporazumi, ponudbe in potrditve med podjetjem in naročnikom morajo biti pisni. Zaradi narave blaga, ki ga ponuja podjetje so njegovi pogoji prodaje in dobave specifični.
V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (ZIsRPS, Uradni list RS, št. 81/15) izjavljamo, da podjetje Roletarstvo Berčan d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca IRPS, pristojnega za reševanje potrošniških sporov. Podjetje se zavezuje, da bo z vsemi podatki, ki jih bo pridobilo v procesu opravljanja storitev, ravnalo kot s poslovno skrivnostjo in jih ne bo posredovalo nepooblaščenim tretjim osebam.
2. PONUDBE TER POTRDITEV IN ODPOVED NAROČILA
Ponudbe so informativne narave. Veljavnost ponudbe je omejena na obdobje največ 8 dni od dneva izdaje, razen če se kupec in proizvajalec dogovorita drugače. Podjetje izdela ponudbo na podlagi podatkov, ki mu jih posreduje kupec in na podlagi opravljenih meritev. Za navedene podatke (barva, odpiranja, oprema,…) vedno jamči naročnik. Podjetje naročniku pripravi informativno ponudbo, ter v primeru potrditve naročila z vplačilom are še ponudbo po meritvi.
Veljavnost ponudbe je osem dni. Z izdajo nove ponudbe se v celoti preklicuje prejšnja ponudba.
Dolžnost naročnika je, da pregleda ponudbo (preveri vse podatke v ponudbi) in v primeru nejasnosti zahteva od podjetja pisno pojasnitev. Kasnejše nejasnosti naročnik ne more uveljavljati in ne morejo biti predmet reklamacijskih oziroma garancijskih zahtevkov. Zahteva za pojasnitev nejasnosti po potrditvi naročila in realizirani dobavi ne opravičuje spremembe naročila in ne predstavlja razloga za reklamacijo. V primeru, da naročnik pred izdajo ponudbe ali tekom pogodbenega razmerja poda zahteve, ki niso v skladu s standardi stroke in na katere je podjetje naročnika opozorilo, pa naročnik kljub temu vztraja pri zahtevah, se podjetje omejuje od vsakršne odškodninske odgovornosti, lahko pa tudi odstopi od
pogodbe. V primeru zahtev, ki niso v skladu s standardi stroke, si podjetje pridržuje tudi pravico spremeniti garancijske pogoje in/ali garancijske dobe izdelkov.
Naročanje je dovoljeno na naslednje načine:
– osebno na sedežu podjejta;
– izvedba minimalno 60% predplačila po ponudbi;
– preko spletne trgovine podjetja (za naročila plise senčil in notranjih žaluzij);
– podpis pogodbe ali dogovora o sklenitvi posla/dogovora o naročilu;
– s specificiranim naročilom, oddanim preko elektronske pošte – brez predplačila in izključno za poslovne partnerje, oziroma če gre za stalno poslovno navezo. Naročila za notranje žaluzije in plise senčila tudi poslovni partnerji oddajo preko spletne trgovine. Od 1.10.2022 se za vsa naročila notranjih žaluzij in plise senčil, oddana preko elektronske pošte, zaračuna obdelava podatkov v višini 3,00 eur + DDV.
V primeru naročila preko elektronske pošte mora naročilo vsebovati: naziv in tip izdelka, dimenzije, merske enote, število proizvodov, barve, želeni datum dobave ter mesto in način dostave.
V vseh zgoraj navedenih primerih se šteje, da naročnik potrjuje pravilnost / ustreznost naročila, se strinja z vsemi elementi ponudbe, sprejema plačilne pogoje in izjavlja, da je seznanjen s celotno vsebino splošnih pogojev poslovanja.
Že potrjeno naročilo lahko naročnik odpove le ob pisnem soglasju podjetja, saj podjetje dobavlja izdelke izključno po naročilu in ima izdelek vsakega naročila individualne karakteristike, vendar najkasneje 1 (en) dan po sprejemu oziroma potrditvi ponudbe, izključno v pisni obliki. V tem primeru naročnik soglaša, da podjetje zadrži plačano aro in se kupec zavezuje podjetju povrniti vse nadaljnje stroške in škodo, ki so mu zaradi izvrševanja posla nastali (izdelava ponudbe: 1,5% vrednosti vsake pripravljene ponudbe, meritve: 30,00 €/h, prevoz na ter z meritve: 0,43 €/km, naročilo materiala: 2% vrednosti končne vplačane ponudbe, projektiranje in inženiring, rezervacija proizvodnje, proizvodnji stroški: 1% vrednosti končne vplačane ponudbe ipd.). Minimalni strošek odpovedi naročila ne glede na vrednost ponudb je 40,00 €.
Po preteku zgoraj navedenega roka je preklic naročila možen zgolj v primeru, da podjetju odpoved naročila odobri njegov dobavitelj. V nasprotnem primeru odpoved ni možna oziroma je možna zgolj odpoved storitev, v kolikor podjetje blago za opravo storitve (montažni material) še ni naročilo pri dobavitelju. V tem primeru je odpoved možna zgolj v predelu storitve, blago za opravo storitve pa se naročniku zaračuna po maloprodajnih cenah.
V primeru, da je predmet pogodbe / ponudbe servis, za izvedbo katerega je potrebno popravilo / servis v delavnici podjetja, po opravljeni demontaži in prevozu izdelka v delavnico, preklic naročila ni več možen. V primeru, da naročnik kljub temu želi odstopiti od naročila servisa, se mu s strani podjetja zaračunajo stroški po veljavnem ceniku (režijske ure serviserja in potni stroški) ter ostali stroški izvrševanja posla (izdelava ponudbe: 1,5% vrednosti vsake pripravljene ponudbe, ogled blaga, ki je predmet servisa: 30,00 €/h, naročilo materiala: 2% vrednosti ponudbe). Naročeni material se naročniku zaračuna po maloprodajnih cenah. V primeru, da naročnik v roku enega meseca od odstopa od naročila servisa, ne prevzame blaga, ki je predmet servisa in naročenega materiala z
delavnice podjetja, mu lahko podjetje zaračuna stroške skladiščenja po ceniku skladiščenja s 5. točke splošnih pogojev podjetja. Prevzem s strani naročnika je možen v ponedeljek, torek, četrtek in petek od 8:00 do 16:00 ter v sredo od 7:00 do 17:00, pri čemer mora naročnik datum in okvirno uro prevzema sporočiti vsaj en delovni dan pred prevzemom. V primeru, da naročnik blaga in naročenega materiala ne prevzame v roku šest mesecev, si podjetje pridržuje pravico odvoza blaga na deponijo.
Ob opravljanju različnih servisov in menjav, se lahko na senčilu pokažejo dodatne napake, pomanjkljivosti ali poškodbe. Pri menjavi platna na tendi z elektro-motorjem je na primer pri starejših tipih motorjev možno, da po opravljeni menjavi platna ne bo več možno ponovno nastaviti motorja. V takšnih primerih podjetje naročnika v obliki ponudbe seznani z dodatnim stroškom menjave motorja ali odpravljanja druge napake, katero naročnik lahko potrdi ali zavrne.
3. MERITVE
Meritve opravlja pooblaščena strokovna oseba podjetja. Podjetje odgovarja za dimenzijsko ustreznost, kadar naročnik naroči proizvod na podlagi izmere, opravljene s strani podjetja. V kolikor naročnik posreduje podjetju podatke o dimenzijah proizvodov na podlagi meritev, ki jih opravi naročnik sam, je podjetje prosto vsake odgovornosti za napake, ki izhajajo iz napačnih meritev. Stroški
dodatnih del, popravil ali zamenjave proizvodov in ostali stroški, ki nastanejo kot posledica napačnih meritev naročnika, v celoti bremenijo naročnika.
Podjetje si pridržuje pravico do spremembe lastnosti naročenih produktov, če tako zahtevajo konstrukcijsko – tehnični detajli ali tehnični predpisi, pri čemer spremembe ne smejo odstopati od zahtev tehničnih katalogov proizvajalca. V tem primeru bo naročnik pisno obveščen o spremembi in pozvan k pisni potrditvi spremembe naročila.
Naročnik je dolžen podjetje pisno opozoriti na morebitne skrite in ne skrite ovire (vodovod, električne inštalacije, izven stenske cevi, skriti profili, pod-konstrukcije, morebitne skrite poškodbe zgradbe, sprememba v materialu – npr. inox…) in tudi na morebitna nadaljnja dela oziroma posege, ki jih namerava na svojem objektu izvesti kasneje in bi lahko posredno ali neposredno vplivali na vgradnjo, uporabo, delovanje oziroma stanje izdelkov, ki jih bo oziroma jih dobavi in/ali vgradi podjetje (vrsta in izvedbe fasade, priprava stopnic, postavitev pohištva, sprememba vgradnje površine….). V primeru, da naročnik podjetja ne opozori o zgoraj navedenem, posledično naročnik prevzame tudi nastale stroške poškodb inštalacije, in tudi vse stroške zastoja pri montaži in dodatnih nepredvidenih del, ki so posledično nastala. Za morebitne druge stroške zastoja se ocena vrednosti le-teh pripravi in posreduje stranki ob nastali situaciji.
4. DOBAVNI ROKI
Za naročene izdelke velja dobavni rok, za katerega se naročnik in podjetje dogovorita v končni ponudbi. Podjetje naročnika obvesti o montaži pisno ali ustno najmanj dva dni pred pričetkom del. Dobavni rok prične teči s plačilom are, kot je navedeno v končni ponudbi in pisne potrditve zadnje verzije ponudbe po izmeri in sicer od tistega dejanja, ki ga naročnik opravi nazadnje (razen v primeru naročila poslovnih partnerjev, kot je zapisano v 2. točki splošnih pogojev poslovanja podjetja). V primeru, da je naročnik sprejel ponudbo, pripravljeno na podlagi kakršnikoli akcijskih pogojev (izredna akcija ali izredni – npr. poletni popust), si podjetje pridržuje pravico do podaljšanja dobavnega roka, v kolikor bi bilo to potrebno zaradi povečane količine naročil.
Prav tako si podjetje pridržuje pravico do sorazmernega podaljšanja dobavnega roka iz drugih nepredvidljivih vzrokov:
– podaljšanje dobavnega roka nabavnega materiala s strani dobaviteljev podjetja;
– višja sila, izredne vremenske razmere, poslabšanje epidemiološke situacije, vladni ukrepi, ki prepovedujejo terenska dela;
– splošnega pomanjkanja materiala pri dobaviteljih;
– da se ob montaži ugotovi neskladnost izdelka. V tem primeru podjetje odpravi neskladnost v najkrajšem možnem roku;
– v obdobju kolektivnih dopustov na strani dobaviteljev (v mesecu avgustu in decembru).
V primeru, da je prišlo do zamude pri dobavi oziroma montaži iz razlogov na strani podjetja, se naročnik in podjetje dogovorita za razumno podaljšanje roka brez povračila škode, nastale zaradi zamude. Naročnik ni upravičen do znižanja cene ali kakršnekoli druge brezplačne bonitete s strani podjetja v primeru prekoračitve pisno dogovorjenega dobavnega roka.
V primeru, da naročnik v roku enega meseca odkar je bil obveščen, da je izdelek v skladišču, izdelka ne prevzame, oziroma ga ne dovoli vgraditi, mu lahko podjetje zaračuna stroške skladiščenja po ceniku s 5. točke splošnih pogojev poslovanja podjetja. Prevzem s strani naročnika je možen od ponedeljka do petka od 8:00 do 17:00, pri čemer mora naročnik datum in okvirno uro prevzema sporočiti vsaj en delovni dan pred prevzemom. V primeru, da naročnik blaga ne prevzame v roku šest mesecev, ima podjetje pravico odstopiti od pogodbe / ponudbe, s čemer je blago 100% last podjetja. Ker gre za izdelke, narejene po meri in nadaljnja prodaja ni možna, z aro, vplačano s strani naročnika, podjetje krije nabavne stroške, stroške izvrševanja posla, skladiščenja.
Dobava je lahko v določenem terminu tudi delna, vendar mora biti naročnik o tem obveščen najkasneje tri dni pred prvotno določenim terminom.
Ne glede na dosedanje navedbe 4. člena lahko naročnik vedno uveljavlja svoje pravice skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov torej tudi skladno s 25.a členom ZVPot.
5. CENIK SKLADIŠČENJA
Strošek skladiščenja je odvisen od naročenega izdelka:
– Plise senčila, notranje žaluzije: 1,00 €/ izdelek za vsak dan hrambe izdelka
– Lamelne zavese, roloji, platna: 2,00 €/ izdelek za vsak dan hrambe izdelka
– Tende, ZIP screen roloji: 5,00 €/ izdelek za vsak dan hrambe izdelka
– Pergotende, bioklimatske pergole: 20,00 €/ izdelek za vsak dan hrambe izdelka
6. MONTAŽA
V primeru, da po želji naročnika montaža naročenih izdelkov poteka v več delih, se naročniku zaračunajo dodatni stroški prihoda na objekt. Izdelki, ki niso montirani, so v tem primeru skladiščeni pri naročniku, zato riziko nastanka poškodb na izdelkih nosi naročnik sam.
Naročnik je za namen montaže dolžen urediti predpripravo za namen montaže, kot dogovorjeno in določeno na izmeri, poskrbeti za dostop do mesta izvajanja del, zagotoviti osnovno zaščito, dostop do vode in električne energije, in zagotoviti zavarovanje objekta. V kolikor podjetje splanira in pošlje monterje na montažo, predpriprava pa ni primerno urejena, gredo dodatno nastali stroški v celoti v breme naročnika.
Pomoč pri prenosu in montaži s strani naročnika ni potrebna, niti zaželena. V kolikor pa naročnik kljub temu pomaga, pomoč ni in ne more biti plačljiva.
Po končani montaži, ogledu ali odpravi reklamacije se naročnik strinja, da podjetje opravi fotografiranje in / ali video snemanje izdelkov, izvedenega dela ali morebitne reklamacije.
Naročnik oziroma njegov pooblaščenec mora biti prisoten ob začetku in na koncu montaže. Ob podpisu zapisnika oziroma naloga za montažo, je naročnik dolžen pregledati montirane izdelke skupaj z vodjo montaže. Morebitne ugotovljene nepravilnosti, pomanjkljivosti ali poškodbe je naročnik dolžan zapisati na zapisnik oziroma nalog za montažo.
Naročnik s podpisom na zapisniku potrdi, da so izdelki dostavljeni v skladu s ponudbo po izmeri in da je montaža kakovostno opravljena. Naročnik s tem potrjuje, da je podjetje v celoti izpolnilo svoje obveznosti.
Vsa dodatna dela, ki niso navedena v končni ponudbi po izmeri in jih je podjetje izvedlo, ker so nujna za dokončanje objekta, se zaračunajo naknadno. Prav tako se naknadno zaračunajo dodatna dela, ki jih podjetje izvede na željo naročnika (npr. odvoz demontiranih izdelkov na deponijo) in niso bila vključena v končno ponudbo. Pred samo izvedbo dodatnih del je podjetje naročnika dolžno seznaniti s ceno dodatnih del. Pogoj za izvedbo del je potrditev s strani naročnika. Za opravljena dodatna dela podjetje naročniku izda račun, ki ga je naročnik dolžan poravnati v roku osmih dni.
7. CENE, DDV, POPUSTI, PLAČILO
Cene so določene in izražene v evrih. V kolikor se v vsebini ponudbe spremenijo količine, barve, opisi, barve, mere in podobno, si podjetje pridržuje pravico do spremembe cen. Podjetje si pridržuje pravico do spremembe cen, v kolikor stranka ne omogoči izvedbe pričetka naročila v roku 3 mesecev od prvega predplačila. Popusti se ne seštevajo.
Cene na enoto ne vključujejo davka na dodano vrednost (DDV). DDV je izračunan in prikazan posebej.
Splošna stopnja DDV znaša 22%. Nižja stopnja DDV 9,5% se obračuna pri opravljanju gradbenih storitev na stanovanjskih objektih, katere lastnik je fizična oseba in kjer je stanovanjski objekt namenjen za trajno bivanje v večstanovanjski stavbi uporabne površine ne presega 120m2 oziroma v enostanovanjski stavbi ne presega 250m2 uporabne površine stanovanjskega objekta. Za pravne osebe, ki izvršijo nakup z montažo gradbenih storitev, se obračun DDV prevali na kupca, na podlagi obrnjene davčne obveznosti po 76.a členu ZDDV-1.
Cene proizvodov podjetja se obračunavajo v skladu z izdanimi in s strani vodstva potrjenimi veljavnimi ceniki v času naročila. V kolikor je dejanska izvedba manjša od obračunane dimenzije, se odbitek ne upošteva, ker je obračunana dimenzija skladno s cenikom.
Tende: cena v ponudbi in na računu je navedena za dimenzijski razpon do določene širine, glede na cenik dobavitelja (npr. pri tendi širine 3,2 m je v ponudbi in na računu vključena tenda širine 4,0 m, saj je cena od 3,0 m do 4,0 m enaka). Izteg tende je vključen in zaračunan po dejanskem iztegu. Doplačilo za platna se zaračuna po porabi tkanine za izdelavo platna in ne po kvadraturi površine
senčenja.
Pergotende: cena v ponudbi in na računu je navedena za dimenzijski razpon do določene dimenzije, glede na tip pergotende in cenik dobavitelja (npr. pri pergotendi 3,5 m x 3,5 m se v ponudbo in na račun vključi pergotenda 4,0 x 4,0 m, saj je cena od 3,0 m do 4,0 m enaka).
Bioklimatske pergole: cena v ponudbi in na računu je navedena za dimenzijski razpon do določene širine, glede na tip pergole in cenik dobavitelja (npr. pri pergoli 3,8 m x 7,191 m se v ponudbo in na račun vključi pergola 4,0 m x 7,191 m, saj je cena za širino od 3,75 m do 4,0 m enaka). Izteg pergole je v ponudbo in na račun vključen po dejanskem iztegu.
Notranje žaluzije: minimalna obračunska enota za notranje žaluzije je 1,0 m2 / kos. V ponudbi in na računu so vključeni skupni m2 za posamezno naročilo, ob upoštevanju minimalne obračunske enote na kos.
Plise senčila: minimalna obračunska enota za plise senčila je 0,8 m2 / kos. V ponudbi in na računu so vključeni skupni m2 za posamezno naročilo, ob upoštevanju minimalne obračunske enote na kos.
Notranja rolo senčila: minimalna obračunska enota za notranja rolo senčila je 1,5 m2 / kos. V ponudbi in na računu so vključeni skupni m2 za posamezno naročilo, ob upoštevanju minimalne obračunske enote na kos.
Lamelne zavese: minimalna obračunska enota za lamelne zavese je 2,0 m2 / kos. V ponudbi in na računu so vključeni skupni m2 za posamezno naročilo, ob upoštevanju minimalne obračunske enote na kos.
Zunanje žaluzije: cena v ponudbi in na računu je navedena za dimenzijski razpon do določene dimenzije, glede na cenik dobavitelja (npr. pri žaluziji širine 1,25 m je v ponudbi in na računu vključena žaluzija širine 1,3 m, saj je cena od 1,2 m do 1,3 m enaka). Enako pravilo velja za višino žaluzije.
ZIP screen roloji: cena v ponudbi in na računu je navedena za dimenzijski razpon do določene dimenzije glede cenik dobavitelja (npr. pri ZIP screen roloju 2,3 m x 2,3 m se v ponudbo in na račun vključi rolo 2,5 x 2,5 m, saj je cena od 2,25 m do 2,5 m enaka).
Podjetje po tehničnem prevzemu, odpremi ali opravljeni storitvi izda račun v pdf formatu na elektronski naslov preko katerega naročnik komunicira s podjetjem in je shranjen na strežniku podjetja. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Račun je plačljiv v roku in na način, kakršen je bil dogovorjen ob potrditvi naročila. Valutni rok začne teči z dnem tehničnega prevzema, odpreme ali opravljene storitve.
Kot datum plačila se šteje datum prispetja naročnikovih sredstev na transakcijski račun podjetja pri njegovi poslovni banki oziroma prejemu gotovinskih sredstev pri proizvajalcu.
Naročnik poravna dolžni znesek na transakcijski račun podjetja oziroma z gotovinskim plačilom neposredno v salonu podjetja na naslovu Prušnikova ulica 36d, Ljubljana Šentvid. Predstavniki, posredniki, monterji in dostavljavci blaga niso pooblaščeni za sprejemanje plačil.
Stranka ima pravico do zavrnitve računa v roku osmih dni po njegovem prejemu. V nasprotnem primeru podjetje razume, da je stranka račun v celoti sprejela in zavrnitve ne upošteva. V primeru zamude naročnika s plačilom, ki ni posledica višje sile, ima podjetje pravico zahtevati zamudne obresti skladno z zakonom. V trenutku, ko pride naročnik v zamudo, preide nanj celotna nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja stvari. Podjetje stranko opomni na plačilo z izdajo opomina. Vsak izdani opomin, poslan preko elektronske ali klasične pošte, se stranki zaračuna v višini 12,20€. Opomin poslan priporočeno s povratnico se stranki zaračuna v višini 24,40€. V primeru neplačila oziroma neizpolnitve naročnikovih obveznosti, si podjetje pridržuje lastniško pravico do izdelka tudi po njegovi izročitvi naročniku, dokler naročnik ne poravna kupnine oziroma ne izpolni svojih obveznosti v celoti. Podjetje si v primeru naročnikove kršitve – predvsem neplačila oziroma zamude s plačili, pridrži pravico vzeti izdelek / izdelke nazaj (v celoti ali delno), ne da bi s tem samo kršilo pogodbene obveznosti. Naročnik dovoljuje podjetju neoviran dostop do teh izdelkov in njihov odvoz. V primeru, da podjetje naročniku blago odvzame, lahko pride tudi do nepreklicne prekinitve pogodbe. Po odvzemu izdelka / izdelkov je podjetje upravičeno unovčiti njegovo vrednost, razliko do polne vrednosti izdelkov z morebitnimi dodatnimi prodajnimi stroški pa je podjetju dolžan povrniti naročnik. V primeru vgradnje izdelkov, za katere kupnina ni poravnana, si podjetje pridržuje pravico do povračila koristi, ki jih je imel naročnik od teh izdelkov.
Podjetje s tem ne krši pogodbenih obveznosti, naročnik pa se odpoveduje morebitnim zahtevkom iz tega naslova. Plačilni pogoji in roki plačila so navedeni v ponudbi podjetja in so obojestransko obvezujoči.
8. GARANCIJA IN REKLAMACIJE
Garancijski roki so definirani v garancijskem listu. Garancija se lahko uveljavlja le takrat, ko je izdelek v celoti plačan. Pooblaščeni serviserji so definirani v garancijskem listu.
Za izdelek, ki ga naročnik vgradi v lastni režiji, ne more uveljavljati napak na izdelku, ki so lahko posledica nestrokovne montaže ali poškodb pri prevozu. Vsaka nestrokovna montaža in nepooblaščeno popravilo blaga s strani naročnika ali tretje osebe v času veljavnosti garancije privede do nepreklicne izgube garancije. Podjetje ne odgovarja za poškodbe na izdelku, ki so nastale brez dejanj podjetja, za izpad dobička ali druge finančne izgube, nastale po krivdi naročnika. V primeru omejitve odgovornosti podjetja, se omejitev nanaša tudi na odgovornost zaposlenih v podjetju in oseb vključenih v prodajno-zastopniško mrežo podjetja.
Vse zahtevke, ki se nanašajo na pravice naročnika iz naslova garancije in vse reklamacijske zahtevke, mora naročnik uveljavljati pisno in sicer s priporočeno pošto na sedež podjetja ali na elektronski naslov info@markize.si. Reklamacijskemu zahtevku mora priložiti podpisan in ožigosan račun ali garancijski list, natančen opis napake, poškodbe oziroma nepravilnosti, čas njenega nastanka in vse druge koristne podatke za namen ugotovitve narave in izvora morebitne napake ter po potrebi priložiti njene fotografije. Napako, poškodbo ali nepravilnost je potrebno uveljavljati takoj po dobavi ali montaži, če je napako mogoče opaziti ob običajnem pregledu stvari ob prevzemu oziroma najkasneje v desetih dneh od ugotovitve napake.
Hkrati mora naročnik podjetju omogočiti ogled zatrjevane napake, poškodbe oziroma nepravilnosti. O ogledu se napravi zapisnik. Uveljavljanje reklamacijskega zahtevka oziroma garancijskega zahtevka ne zadrži obveznosti plačila celotne kupnine. Če ima blago napako, za katero podjetje odgovarja, jo je dolžno naročniku odpraviti v najkrajšem možnem roku. V kolikor se ugotovi, da je garancija izključena, pa se servis obračuna po servisnem ceniku.
Podjetje jamči naročniku, da bo blago, zajeto v garanciji, na zahtevo stranke zamenjano z blagom brez napak ali popravljeno. Izbira načina izpolnitve obveznosti iz garancije je razumna presoja podjetja. Naročnik ni upravičen zahtevati odškodnine od podjetja za kakršno koli škodo, povzročeno zaradi proizvodnih napak.
Garancija je izključena:
– če je prišlo do poškodbe izdelka po dobavi blaga ali so poškodbe nastale zaradi nepravilne, neprimerne ali neprevidne uporabe, kar lahko privede do poškodbe, loma, spremembe barve in podobno;
– v primeru okvare zaradi nepravilne uporabe, oziroma v primeru neupoštevanja navodil za uporabo in vzdrževanje, izdanih s strani podjetja Roletarstvo Berčan d.o.o. in jih kupec prejme kot prilogo garancijskemu listu;
– v primeru nepravilne uporabe – uporabe v snegu, močnem vetru, v primeru udara strele in podobno. V primeru odprte tende ob sneženju lahko pride do nepopravljivega raztega platna, utrga, lahko tudi do okvare motorja;
– v primeru, da kupec ne izvaja vzdrževalnih servisov, kot je navedeno v navodilih za uporabo;
– v primeru obrabe, ki nastane ob običajni rabi stvari (naravna obraba);
– za vplive bližine morja;
– v primeru napake na izdelku, na katerem je bila izvedena sprememba, popravilo, dodatek ali zamenjava, izvedena s strani osebe, katera nima pooblastila izdajatelja garancije in/ali so bili uporabljeni neoriginalni rezervni deli;
– v primeru prask na površinah, ki so posledica fizične poškodbe po dostavi blaga ali kot posledica nepravilnega čiščenja;
naknadne nastavitve npr. naklona ali senzorjev po montaži ne spadajo pod garancijo in se zaračunajo;
– v primeru, da je poškodba posledica višje sile;
– za blago, ki ga naročnik vgradi v lastni režiji, ne more uveljavljati napak na izdelku, ki so lahko posledica nestrokovne montaže ali poškodb pri prevozu. Vsaka nestrokovna montaža in nepooblaščeno popravilo blaga s strani stranke ali tretje osebe v času veljavnosti garancije privede do nepreklicne izgube garancije. Podjetje ne odgovarja za poškodbe na blagu, ki so nastale brez dejanj podjetja, za izpad dobička ali druge finančne izgube, nastale po krivdi stranke. Vsak nepooblaščen poseg, servis, nadgradnja in podobno, torej privede do brezpogojne izključitve garancije;
– drsna stekla za zapiranje pergol je potrebno v primeru vetrovnega vremena zložiti skupaj. Sistem drsnih stekel ne zagotavlja 100-odstotne vodoodpornosti v primeru močnega dežja ali močnega vetra in dežja. Ob morebitnem močnem vetru je stranka dolžna sistem zložiti skupaj. Uveljavljanje garancije zaradi vodotesnosti ali morebitnih poškodb kot posledica vremenskih razmer ni možno;
– senzorji za dež, sonce in veter služijo le kot pomoč uporabniku. Stranka je dolžna spremljati delovanje senzorjev. Ob morebitnem slabem vremenu, je stranka dolžna preveriti, če so senčila zaprta. Uveljavljanje garancije pri poškodbah senčil zaradi morebitnega nedelovanja senzorjev ni mogoče;
– več-kanalni daljinski upravljalnik omogoča upravljanje več naprav – izdelkov. Za upravljanje želene naprave oz. izdelka, mora biti daljinski upravljalnik nastavljen na pravilen pred-nastavljen kanal. Napačno nastavljen kanal ni predmet reklamacije;
– na stiku med fasado in pergolo, v kolikor objekt ni bil predviden in v naprej pripravljen za izvedbo vodotesnega spoja, ne garantiramo za tesnjenje zaradi različnih vrst fasad;
– v izjemnih primerih oziroma situacijah, o katerih podjetje kupca v naprej pisno obvesti (npr. dimenzije), zaradi katerih izdelek ni v garanciji in je le-to navedeno že v ponudbi oziroma je stranka obveščena preko elektronske pošte pred nakupom;
– v primeru odstranjene nalepke podjetja,
– druge posebne izključitve garancije so definirane v različnih poglavjih navodil za uporabo in vzdrževanje.
9. PRAVNO OBVESTILO
Vsa besedila, slike, grafike, animacije in druga vsebina spletne strani www.markize.si, Facebook in Instagram strani podjetja Roletarstvo Berčan d.o.o. so v zakonsko dovoljenem okviru predmet avtorske zaščite ali druge oblike zaščite intelektualne lastnine, razen, kjer je navedeno drugače. Vsebino spletnih strani ni dovoljeno kopirati, uporabljati na spletnih straneh drugih podjetij,
razpečavati, spremeniti ali na kakršenkoli drug način javno reproducirati, razen v primeru pisnega soglasja podjetja Roletarstvo Berčan d.o.o., ki aktivno uveljavlja svoje pravice do intelektualne lastnine v največji možni meri, ki jo dovoljuje zakon.
Vsebino strani si lahko ogledujete, kopirate, natisnete izključno za osebno uporabo, pod pogojem, da vsebino uporabljate v informativne in neprofitne namene. Uporaba vsebine, ki je objavljena na naših spletnih straneh, poteka na lastno odgovornost uporabnika.
Vsebina strani je informativnega značaja, zato podjetje ne prevzema nikakršne odgovornosti za točnost in popolnost objavljenih podatkov ali za kakršnokoli morebitno škodo, ki bi obiskovalcu nastala kot posledica uporabe informacij na spletnih straneh. Fotografije so ilustrativne, nekatere pa zgolj samo simbolne narave. Pridržujemo si možnost tipkarskih napak v besedilih. Snemanje programov in podatkov z naših spletnih strani se izvaja na lastno odgovornost.
Podjetje ne odgovarja za morebitno škodo, ki lahko nastane pri uporabi datotek in podatkov s spletnih strani. Prav tako ne odgovarjamo za morebitne računalniške viruse, ki nastanejo kot rezultat presnemavanja datotek ali podatkov z naših spletnih strani.
Naša spletna stran vsebuje povezave do drugih spletnih strani pravnih oseb, za katere ne sprejemamo nikakršne odgovornosti za vsebino, obliko in vnesene spremembe teh strani, kot tudi ne za njihovo morebitno politiko do obiskovalcev spletnih strani. Čeprav delujemo z največjo skrbnostjo pri zbiranju informacij, ki jih objavljamo na naši spletni strani, in skrbimo za njihovo pravilnost in ažurnost, je naša kazenska in civilna odgovornost za stvarne in pravne napake na informacijah popolnoma izključena in ne odgovarjamo za nikakršno neposredno ali posredno škodo ali neprijetnosti, ki bi lahko uporabniku nastale zaradi uporabe morebitnih napačnih ali netočnih informacij, ki bi se znašle na naši spletni strani.Če nas boste opozorili na napake, jih bomo poskusili kar najhitreje odpraviti.
Logotipi so registrirane znamke, za katere ima dovoljenje za uporabo podjetje Roletarstvo Berčan d.o.o. Prepovedana je reprodukcija, ali raba celote, ali dela logotipa v kakršnikoli obliki, razen s pisnim dovoljenjem podjetja.
10. DODATNO
Sprejem ponudbe oziroma potrditev naročila pomeni, da je naročnik izrecno in popolnoma seznanjen s celotno vsebino ponudbe, s ceno, kvaliteto in lastnostmi naročenih izdelkov, z vsemi prodajnimi pogoji in z vsebino splošnih pogojev podjetja ter se z njimi v celoti strinja. Naročnik s tem soglaša s specifikacijo izdelkov, številom kosov, vrednostjo, izmerami, barvo in drugimi lastnostmi
izdelkov ter njihovo funkcionalnostjo. Nepoznavanje ponudbe in njene vsebine ter morebitne nejasnosti ne morejo biti vzrok za kasnejšo reklamacijo.
Spremembe naročila so možne samo v pisni obliki. Naročnik od podjetja ni upravičen terjati nobenih nadomestil stroškov, ki bi ji nastali zaradi njene prisotnosti na objektu, na katerem se izvajajo dela tako v primeru montaže, kot v primeru dokončanja del, odprave reklamacij in v vseh ostalih primerih, ko predstavniki podjetja izvajajo dela pri stranki. Stranka se ob naročilu zavezuje da
bo podjetju posredovala točne podatke (ime, priimek, stalni naslov bivanja, naslov objekta – v kolikor gre za fizično osebo; oziroma polni naziv podjetja, naslov, davčno ter matično številko, naslov objekta – v kolikor gre za pravno osebo) ter slednje po potrebi dokazala podjetju s predložitvijo osebnega dokumenta oziroma izpisa iz poslovnega registra Slovenije. Podjetje si pridržuje pravico do sprememb v prospektih, katalogih, cenikih, skicah, risbah, kalkulacijah in podobnih dokumentih, ki ne vplivajo neposredno na samo blago, brez predhodne napovedi ali opozorila stranke.
Naročnik in podjetje bosta morebitne spore reševala sporazumno, v nasprotnem primeru pa bo v sporu odločalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani, vendar si pridržujemo pravico sprožati sodne postopke tudi na drugih pristojnih sodiščih.
Splošni pogoji veljajo od 01.09.2022 dalje.
Splošni pogoji se razlagajo ali tolmačijo v skladu s slovenskim pravom in pravom EU.