Splošni pogoji poslovanja
Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.
1. POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji spletne trgovine markize.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino markize.si (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje:
Roletarstvo Berčan d.o.o.
matična številka: 3447065000
davčna številka: SI75574306
e-naslov: prodaja@markize.si, ki je ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju prodajalec).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi pravila na prevzemnih mestih prodajalca.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. Kupec je ob oddaji naročila vsakič opozorjen na pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Prodajalec ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
2. POSTOPEK NAKUPA
Registracija uporabnika pri naročilu ni potrebna. Pomeni, da se naročilo izvede brez registracije.
Za nakup zadošča že ena notranja žaluzija. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se kupec strinja z vsebino košarice, nadaljuje z nakupom s potrditvijo naročila. Postopek nakupa je sestavljen iz treh korakov:
1 – podatki za nakup,
2 – vnos osebnih podatkov in izbor načina dostave oziroma prevzema,
3 – povzetek naročila.
Postopek naročanja se lahko prekine v vsakem trenutku tako, da se zapre okno brskalnika.
Za izvedbo naročila je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka) in izbor dostave (osebni prevzem, dostava po pošti).
V primeru nakupa podjetja je obvezen tudi naziv podjetja in davčna številka podjetja.
Kupec je pred oddajo naročila dolžan preveriti veljavnost in pravilnost vseh podatkov. Kasnejših ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
Po opravljenem naročilu kupec po elektronski pošti prejme obvestilo s predračunom in z napotki za plačilo predračuna.
3. NAČIN PLAČILA
Spletna trgovina omogoča izključno plačilo z nakazilom na TRR račun prodajalca po predračunu.
Po prejetju potrdila o plačilu naročila se nadaljuje postopek obravnave naročila.
Originalni račun bo v fizični obliki poslan na naslov naročnika po opravljenem prevzemu naročila.
Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
4. CENE
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo.
Pridržujemo si pravico do napak pri cenah v spletni trgovini. V primeru tehnične težave na spletni strani in napačnega izračuna končne cene ter posledično v primeru razlike v dejanski ceni in ceni, izračunani v spletni trgovini, ponudnik o razliki obvesti kupca in v primeru, da se kupec z razliko v ceni ne strinja, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od pogodbe, o čemer bo kupec obveščen najkasneje v petih delovnih dneh od oddaje naročila.
5. PRAVICA KUPCA DO ODSTOPA OD NAROČILA
Kupec ima pravico, da v 1 koledarskem dnevu od oddaje naročila prodajalcu pisno na e-naslov: prodaja@markize.si sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči na dan oddaje naročila.
Praviloma lahko kupec odstopi od naročila tudi kasneje, ko prodajalec naročilo že obdela, pripravi za prevzem ali odda dostavni službi v prevzem za dostavo. Če zaradi odstopa od naročila izven odstopnega roka nastanejo stroški povezani z obdelavo, pakiranjem, stroški manipulacije in prevoza na prevzemno mesto oziroma stroški dostavne službe, nosi kupec stroške, povezane s preklicem, v celoti.
Za naročila, že dostavljena na prevzemno mesto, katere kupec ne prevzame v roku 15 dni od obvestila, nosi kupec strošek manipulacije in prevoza v celoti. Manipulativni strošek priprave naročila in prevoz na prevzemno mesto je 50 eur z vštetim DDV. Kupcu bo za nastale stroške izdan račun z dnem nastanka pogojev odstopa od naročila.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe po prevzemu artiklov, saj gre za naročilo artiklov, ki so bili izdelani po naročilu, oziroma po natančnih navodilih potrošnika. Naročilo je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam in artikli zaradi svoje narave niso primerni za vračilo.
6. GARANCIJA
Artikli imajo garancijo navedeno na garancijskem listu, ki je priložen k računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Kupec zahtevo za vračilo artikla v garancijo sporoči elektronsko, iz e-naslova navedenega ob naročilu, na e-naslov prodajalca prodaja@markize.si. V zahtevku mora kupec navesti:
1. šifro in količino artiklov, za katere uveljavlja garancijo;
2. pisno navedbo garancijske zahteve;
3. sliko ali gradivo iz katere je razvidna garancijska zahteva;
4. številko naročila, številko in datum računa kupljenih artiklov;
5. ime, priimek in poln naslov.
7. IZDAJA RAČUNOV
Prodajalec kupcu pošlje račun v pdf formatu na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel ob naročilu in je v elektronski obliki shranjen na strežniku prodajalca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
8. STVARNA NAPAKA
Za stvarno napako na artiklu se šteje kadar:
6. artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
7. artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
8. artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
9. je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Za stvarno napako se ne štejejo:
10. manjša odstopanja v konstrukciji, barvi, merah ipd.,
11. če so bili artikli po ugotovitvi dejanskega stanja in ugotovljenim napakam s strani kupca uporabljeni za namene drugačne od ugotovitve narave, lastnosti in delovanja artikla,
12. v primeru nasilne uporabe in v primerih višje sile (naravne nesreče, eksplozije, požari, neurja),
13. če je napaka posledica posega nepooblaščene osebe v artikel,
14. v primeru uporabe artikla, kjer je zaradi nestrokovnega rokovanja prišlo do okvar posameznih sestavin artikla,
15. če artikel ni vzdrževan v skladu z NAVODILI ZA UPORABO IN VZDRŽEVANJE,
16. če je napaka posledica zaradi neupoštevanja NAVODILA ZA UPORABO IN VZDRŽEVANJE,
17. če je artikel izdelan po zahtevah in navodilih kupca, ni pa v skladu s tehničnimi normativi in predpisi proizvajalca.
Kupec mora artikle za morebitno stvarno napako preveriti takoj, ko je to mogoče in skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku, hkrati pa omogočiti prodajalcu pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
9. DOSTAVA IN PREVZEM
Prevzemno mesto naročil je Prušnikova 36 d, Ljubljana Šentvid.
Za dostavo do izbranega naslova kupca, prodajalec uporablja dostavno službo. Po predaji naročila dostavni službi, vas le ta kontaktira za podrobnosti prevzema.
O statusu naročila, za prevzem na prevzemnem mestu ali odposlani pošiljki z dostavno službo, kupca prodajalec obvesti takoj, ko prejme informacijo.
Kupec je dolžan ob prevzemu ali dostavi naročila podpisati in vrniti prevzemni dokument. S podpisom prevzemnega dokumenta se kupec strinja s količinami in stanjem prevzetih artiklov. Kupec mora ob prevzemu artikle skrbno pregledati in ugotoviti njihovo stanje. Artikle, katerih stanje se ne ujema z dogovorjenim, mora takoj ugovarjati v prevzemno dokumentacijo, prodajalca pa v roku 7 dni obvestiti o ugotovljenem prevzemnem stanju.
Prevzemno stanje sporoči elektronsko, iz e-naslova navedenega ob naročilu, na e-naslov prodajalca prodaja@markize.si. V sporočilu mora kupec navesti:
1. šifro in količino artiklov, za katere sporoča stanje;
2. pisno navedbo ugotovljenega stanja;
3. sliko ali gradivo iz katere je razvidno stanje;
4. številko naročila, številko in datum računa kupljenih artiklov;
5. ime, priimek in poln naslov.
Prodajalec bo na prevzemno stanje odgovoril v 7 koledarskih dneh od prejetja obvestila.
Kljub trudu, da naročeni izdelki hitro in nepoškodovano prispejo do kupca, so pri dostavi možne napake in poškodbe. Kupec je dolžan ob prevzemu naročenih izdelkov preveriti ali je embalaža nepoškodovana. V kolikor je na paketu oz. artiklu opažena kakršnakoli poškodba, mora kupec zavrniti prevzem paketa ali pa poškodbo ob prevzemu paketa prijaviti kurirju (poškodba se zapiše na prevzemnico) in prodajalcu na e-poštni naslov: prodaja@markize.si skupaj s priloženo fotografijo poškodbe.
Za vsebino paketov, ki jih kupec prevzame kljub poškodovani embalaži in poškodbe ne prijavi kurirju ter prodajalcu, ne odgovarjamo. V tem primeru je garancije izključena.
10. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in Politiko varstva zasebnosti in piškotkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
Za nakup v spletni trgovini je potrebno zbiranje nekaterih osebnih podatkov kupca. Podatkov prodajalec ne ne posreduje tretjim osebam, razen za namen dostave izdelkov. Prodajalec izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z ZVOP-1.
Z nakupom v spletni trgovini kupec izrecno soglaša, da osebne podatke, ki jih posreduje ob naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon) prodajalec shrani in jih uporablja izključno za potrebe izpolnitve naročila.
11. OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla. Upoštevati je treba, da lahko pride tudi do sistemske napake v spletni trgovini.
12. OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Ljubljani.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, obligacijske predpise in druge predpise, ki urejajo ponujanje blaga in storitev preko svetovnega spleta. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte prodaja@markize.si ali na poštni naslov Roletarstvo Berčan d.o.o., Prušnikova 36d, 1210 Ljubljana-Šentvid.
Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in uporabniku spletnega mesta sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.